Lund, kräftor och en grillad cheesecake.

I fredags trängde jag på mig mina tajta jeans, tog Dan under armen och åkte till Lund för att äta lite kräftor!
 

Vi hade ordnat ett knytkalas hemma hos Markus och Mathilda! På bordet fanns förutom kräftor och räkor, en paj, sallad, baguetter och brieost. Precis vad jag anser borde finnas på en kräftskiva!
 
Markus och Mathilda!
 
Dan!
 
Mathildas katt Kip fick också några räkor!
 

Kip är en Helig Birma och är hur söt och mjuk som helst. Men det tycker jag om nästan alla katter.
 
När vi hade ätit upp var det dags för efterrätt! Dagen innan hade Markus och Mathildas syster Esther bakat cheesecake för att fira att Markus och Mathilda varit tillsammans i två år. Dock ställde de in ugnen på grillning och det slutade med att cheesecaken såg ut såhär! Fast det gjorde ingenting, för den var hur god som helst ändå!
 
Så bjöds det på en väldigt god vaniljlatte och vid 01-tiden tog vi bussen hem! En så himla bra fredagkväll.

Kommentarer
Postat av: jawna

Guuuud vilken mysig kise!!! Och du var smexig i dina jeans :D

2012-09-03 @ 20:44:30
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: Therése (kusin)

WOHO! Såg att du hittat den gröna tröja från Lindex! Gött ju =)

2012-09-04 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0