När hårfärgen blir för mörk och luggen alldeles för kantig.

Här har vi ett par lite bättre bilder på hur håret blev efter frisörbesöket! Personligen tycker jag att det är alldeles för mörkt och luggen är alldeles för kantig. Inte alls chokladbrunt med rundad lugg såsom jag vill ha det. Men vad gör det om hundra år liksom? Om ett par veckor är luggen för lång igen och då går jag och besöker min vanliga frisör som ligger 100 meter härifrån. Jag var nämligen hos en annan frisör denna gång. Det är skönt när man har skaffat sig en favoritfrisör. Man behöver endast säga "det vanliga, tack!" och sedan får man håret precis som man vill ha det! Men hårfärgen blev rätt bra denna gång ändå. Efter några tvättar så! Annars mår jag helt okej idag, med tanke på omständigheterna.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Så jädra snygg!

2013-05-03 @ 22:40:07
URL: http://jawnas.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0