En kräftskiva i Norrvidinge.

 
I fredags åkte jag och Dan till Norrvidinge och Ola och Angelica för att ha en liten kräftskiva i deras nya utbygnad av huset! Vi åt två kilo kräftor, ett kilo räckor och jag hade bakat en mjölkfri paj som inte smakade någonting. Men det var underbart väder och jag fick krama om mina två favoriter som fortfarande kallar mig "Faster Fie". Vi drack Asti, åt ost och kex och pratade tills solen försvann. Sedan tog jag och Dan taxi hem då jag skulle jobba tidigt dagen efter. Just nu vill jag verkligen inte att sommaren skall ta slut. Jag brukar vara redo för hösten att komma, men inte nu.. Inte i år. Kan vi inte bara ha ett helt år av sommar utan höst, skola och examen. Kan jag inte få vara ung och bekymmerslös lite till? Det vill jag minsann.

Kommentarer
Postat av: LonnieKah

I am so glad to have discovered the web blog, it is toally the thing I have been searching for. The up to date info on the web site is definitely needed and is going to help my friends and I all the time. It seems like everyone has a significant amount of specifics about the stuff I am interested in and the other links and information like wise show it. I'm usually not on the internet all day long but when I get an opportunity im more often than not hunting for this type of knowledge and things similarly related to it. When you have a chance take a look at my site doggie daycare downtown dallas

2020-12-10 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0