En liten kräftskiva hos mamma och pappa.

I lördags så bestämde vi oss för att det var dags att äta kräftor! Det hade trots allt blivit augusti. Så vi tog fram det franska vinet, en påse räkor och gick hem till mamma och pappa.
 
Mamma och pappa hade dukat upp fint med kräftservetter och hade pyntat för en ordentlig kräftskiva!
 
Så var det dags att äta!
 
Åh, älskade kräftor. Fy vad jag älskar dessa skaldjur! Jag tröttnar aldrig.
 
Per!
 
Otroligt vackra jag.
 
Carl och Dan!
 
Till efterrätt blev det glass! Jag höll mig till mjölkfri glass såklart.
 
Så plötsligt, några timmar senare, blev det mörkt!
 
Jag hittade en stor spindel som jag var tvungen att fotografera av någon okänd anledning.
 
Fint sällskap!
 
Så bestämde Carl, Per och pappa sig för att bada och då kände vi att nu är det nog dags att gå hem! Men en fin kräftskiva var det minsann.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fel: Per och Carl bestämde sig för att jag skulle bada.

2013-08-08 @ 15:12:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0