Tacos, sällskapsspel och fina vänner.

Igår var Markus och Mathilda ensamma hemma i Markus föräldrars hus. Då passade de på att bjuda över mig, Dan, Ivan och Sara på lite tacos och sällskapsspel! Och det tackar man ju såklart inte nej till.
 
Ivan och Markus!
 
Fina Mathilda har bott i Skåne hela sommaren och det är jag väldigt glad för!
 
Älsklings-Danis, som jag kallar honom!
 
Efter maten bestämde vi oss för att spela Galen Panna!
 
Dan hade lätt passat in i 80-talet och deras neongröna pannband!
 
Galen Panna är faktiskt himla roligt! Speciellt om man är några stycken.
 
Så kom Micke hem efter att ha repat och umgicks med oss lite. När klockan var elva var alla trötta och det var dags att gå hem. Det var ju faktiskt en vardag och folk skulle upp tidigt dagen efter. Men det var ett ypperligt sätt att spendera en torsdagkväll i Augusti på tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ivan H

Det var en väldigt trevlig kväll tyckte jag och Sara :) Hoppas det blir fler sådana stunder med er fina människor!

2013-08-24 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0