Tjejmiddag hos Desirée.


Igår var det tjejmiddag hos fina Des i Malmö! Hon bjöd på trerätters-middag och först ut var blomkålssoppa med hembakat bröd. Nam nam!

I väntan på varmrätten minglade vi. Carro, Rola och Jaana var med!

Till varmrätt blev det skaldjurspasta! Så himla himla gott!


Eftersom det var snöstorm stannade Des sambo Micke hemma och umgicks med oss. Han lade upp en rolig bild på instagram på oss. Men man måste ju faktiskt fotografera den fina maten!

Så minglade vi vidare. Min kamera fick stanna hemma denna kväll så jag fick använda mobilkameran. Men den funkar den också!

Dags för efterrätt som var typ världens finaste kladdkaksbakelse!

Så skojade vi vidare och återigen tog Micke en rolig bild. Hur skrattar jag på den här bilden alltså? Det syns att vi hade roligt i alla fall!

Så spelade vi ett sjukt bra quiz som Desirée hade gjort och vid två åkte jag hem! Så himla himla trevlig och fin kväll. Des är som vanligt värsta mästerkocken och jag kommer aldrig spela "halv åtta hos mig" med henne. Hon kommer ju lätt att vinna. Så fick jag krama mina fina tjejer i en jobbig snöstorm också. Det är inte illa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0