Vår julgran.

Jag och Dan klär alltid vår gran luciaveckan i December. Det känns liksom inte för tidigt och inte för sent. Såhär fin blev den!
 
Till i år hade vi dessutom köpt nya kulor, svampar att sätta i granen och glaspolkagrisar.
 
Här ser ni mig i en julgranskula, hej hej!
 
Jag tycker att en julgran skall ha hur mycket pynt som helst, det blir liksom finare då. Enligt mig i alla fall, den ska inte se sådär ensam och ledsen ut.
 
Så tog vi fram julklapparna och lade dem under granen och ställde även fram julbocken.
 
Dan har även köpt en mini plastgran till vår balkong. Den fick också lite julgranskulor och blev pyntad! Nu är vi redo för julen och jag har minsann inte köpt en ny klänning till julafton, så himla stolt! Jag har dock köpt två stycken klänningar till nyårsafton, så det jämnar väl ut sig där.. God Jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hahahah!!! Ingen ny klänning till julafton men två nya till nyårsafton! Lovely!! :D

2013-12-12 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0