Det där med att cykla i ettans växel.

Sofie skall cykla till Burger King, upptäcker att växeln har frusit fast och fastnat i ettan och ringer Dan.
 
Sofie : DAAAN!!
Dan : Ja?
Sofie : Jag säger detta bara en gång till. Du har tre alternativ! Antingen så cyklar du i treans växel hela vintern, du kan gå istället för att cykla eller också så köper du en egen cykel! Den har fastnat i ettan igen och jag vet inte hur många gånger den har gjort det nu!
Dan : Okej, ja men jag ska cykla i treans växel.
Sofie : Alltså ja! Jag trampar och trampar men kommer ingen vart! Jag är svettig och andfådd för den delen också.
Dan : Men du sa ju att du behövde träna? Se det som ett spinningpass!
Sofie : Treans växel Dan.. TREANS VÄXEL!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste bara säga hur mycket jag skratta när jag läste de där! Ja skulle kunna säga exakt samma sak till min kille. Vill också säga att din blogg är riktigt rolig å du verkar som en riktigt fin tjej :)

2013-02-10 @ 14:15:42
URL: http://fuffan.se
Postat av: M

Se det som ett spinningpass... Ha,ha, ha!! Du leker med döden, Dan!! ;-)

2013-02-11 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0