En lördag med melodifestivalen och charader.

I lördags jobbade jag på Burger King till klockan åtta på kvällen och när jag kom hem hade vi fått finbesök! Vi skulle nämligen titta på melodifestivalen, dricka öl och äta semlor! Sös var givetvis med.
 
Carl och Danis också!
 
En suddig men fin Micke!
 
När melodifestivalen var slut och två dåliga bidrag hade gått vidare var det dags för charader! Vi skrev väldigt många och väldigt bra lappar!
 
Charader är så himla roligt! Skall tvinga alla att göra det varje gång vi firar lördag.
 
Vi hade skrivit lappar som "Två zombies har sex" och "En vit mazda kör runt i kävlinge kommun". Det där med mazdan var inte helt lätt skall ni veta!
 
Carl, jag och en söt Ruben!
 
När klockan var halv två, vi hade spelat charader fem gånger om och alla var trötta var det dags att sova! Söndagen blev en väldigt lugn dag kan jag meddela. En så himla, himla fin lördag med fina, fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0