Plockmat, tjejmys och dans i Landskrona.

I lördags tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Sara i Landskrona. För det var nämligen dags för ännu en av våra tjejkvällar!
 
Julia och hennes monsterkamera var där!
 
Sara var fin och redo för en rolig kväll!
 
Cliff var den enda killen på festen. Fast han trivdes bra med det.
 
Så var det dags att äta! Vi brukar alltid ha plockmat och knytkalas på våra kvällar. Det blir liksom enklast så. Godast också för den delen!
 
Fina Rebbe!
 
Marica och Julia!
 
Vi drack bubbel i fina glas minsann!
 
Så åt vi mycket och länge!
 
Efter maten kom Caroline och då fick vi ta fram det stora vinglaset!
 
Det superduperstora vinglaset!
 
Carro som annars är jätterädd för djur kom väldigt bra överens med Cliff!
 
Godis!
 
Alltså... <3
 
Neja och Marica!
 
Så tog vi fler tramsbilder!
 
Efter allt trams försökte vi spela "Med andra ord", fast det gick sådär. Vi tramsade och skrek för mycket.
 
Fina Sös och Cliff!
 
Sarahs nya facebook-bild!
 
När vi hade tramsat klart, dansat till Gagnam Style som jag hatar och pudrat näsan var det dags att bege sig ner till stan och dansa! Väl ute träffade vi på fina personer och dansade på ett väldigt tomt dansgolv. Men det var fint ändå. Det kan inte bli tråkigt när man är med så fina vänner.
 
Dagen efter sov vi ända tills vi vaknade (Haha, Sara!) och sedan åt vi värsta hotellfrukosten. En så himla fin kväll med så himla fina personer. Jag hade velat göra om det snart igen, på exakt samma sätt.

Kommentarer
Postat av: Sarah H

Sååå himla fina bilder! Jag håller helt klart med om att göra om det snart igen:) woopwoop!

2013-02-05 @ 16:52:48
Postat av: Sara W

Så himla fina, härliga bilder! Riktigt skoj var de! Längtar tills nästa gång inträffar :D

2013-02-05 @ 23:55:11
Postat av: Sarah S

<3!

2013-02-06 @ 07:58:43

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0