Vårt nya vardagsrumsbord.

Vi har ett nytt vardagsrumsbord!
 
Som ni vet har jag snålat och sparat för att kunna köpa bordet Fusion från IKEA. 2995 kostar ett nytt sådant, men förra veckan hittade jag ett begagnat för tusen pix på blocket! Mitt studenthjärta dunkade till lite extra och jag slog till!
 
Bordet fick jag som en tidig födelsedagspresent av Dan och har några små skavanker då det är begagnat. Det bryr jag mig dock inte det minsta om och tycker mest är charmigt.
 
Just nu pryds det av chokladgodis och två födelsedagsbuketter! Jag är fruktansvärt nöjd faktiskt.

Kommentarer
Postat av: M

Så fint det blev!! :-) Grattis på fölseda'n!! Puss!!

2013-02-26 @ 08:34:14
Postat av: Jaana

Det är grymt fint och praktiskt, ingen dåligt pris heller ;) Jag letar alltid på Blocket först, haha.

2013-02-26 @ 19:00:23
URL: http://jawnas.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0