Det bästa med att fylla år.

Om en månad och sjutton dagar fyller jag år och jag har redan börjat räkna ner. Jag sparar internetflikar med saker jag önskar mig och planerar mitt och Nejas födelsedagsfirande i huvudet. Oh, jag älskar att fylla år och har alltid alldeles för höga förväntningar.
 
På morgonen ligger jag alltid spänd i sängen och väntar på att Dan skall sjunga för mig och plocka fram sin present. Därefter klär jag mig alltid i något nytt plagg som får vara årets födelsedagsplagg och på kvällen får jag alltid bestämma vad vi skall äta. Dessutom får man tusen grattis-sms och dagen känns lite sådär extra bra på något sätt. Lite som ett barn på julafton. Eller som ett barn på sin födelsedag. Vilket är precis det jag är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0