Fredagspepp.

 
Förlåt för att jag är sådär kryptisk. Men hela min vardag just nu är liksom kryptisk. Jag lyssnar sönder låtar av She&Him, går långa promenader och lagar inget annat än äggmacka till middag för att jag inte har lust. Men det går snart över. Så ni behöver inte oroa er.
 
Idag är det i alla fall fredag (!!!!) och jag är superdupermegapepp! Idag skall jag klä upp mig i en 60-talsblåsa och fira min bästa vän Mikaels födelsedag. Vi var tvungna att sitta bredvid varandra på geografilektionerna när vi var 13 år och sedan dess har han inte blivit av med mig. Så ikväll skall jag dansa till livemusik, dricka en flaska asti och kyssa min sambo tills hans läppar är ömma. Precis som en fredagkväll skall vara. Men först, McDonalds med Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0