Dag 2 i Sölvesborg.

Dag nummer 2 i Sölvesborg var en onsdag. Men inte vilken onsdag som helst, utan karnevalonsdagen! Vi började dagen med en frukost i solen.
 
Hej underbara trädgård.
 
När vi hade gjort oss i ordning så traskade vi ner till marknaden som låg nere i stan.
 
Här kunde man fynda alla möjliga saker.
 
Men jag köpte bara godis.
 
Kusin!
 
Nam nam för godisremmar.
 
När vi kände oss nöjda på marknaden gick vi hem och tog det lite lugnt. Sedan gick vi tillbaka till stan för att möta upp moster, morbror och min andra kusin för lite middag.
 
Dan var söt.
 
Så beställde jag pizza och glömde bort att jag inte kunde äta ost. Men det gick faktiskt bra ändå. När vi var mätta och belåtna gick vi hem igen och somnade i soffan framför en film. Men det var en helt perfekt Killeboms-onsdag! Precis en sådan som jag ville ha. Dagen efter åkte vi på utflykt. Men det får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0