En kväll på Landskrona karnevalen.

Igår efter jobbet tog jag bussen till Landskrona för att gå en sväng på Karnevalen med Niclas, Sarah och Sös. Vi började med att äta lite. Den här baguetten kostade 60 kronor och gav mig magont. Så himla inte värt det.

 

Folk!

 

Sös och Sarah köpte churros. Jag avstod. Dumma räkbaguette. Vågade inte ens köpa en donut.

 

Vi hade bestämt oss för att se Mikael Wiehe! Så det gjorde vi. Först stod vi såhär långt från scenen.

 

Men så tyckte Niclas att vi kunde gå och ställa oss längst fram. Så det gjorde vi. Sös skrek som en galning och jag fick tinitus. Ungefär.

 

När Wiehe hade spelat klart försökte vi vinna lite choklad. Det gjorde vi inte. "Otur i spel, tur i kärlek" sa Sös. Men vad tusan.. Jag ville ju ha ett choklad..

 

Så kom min vän Andreas förbi och vi satte oss i ett öltält för att prata lite. Sedan åkte vi hem. En perfekt karnevaldag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0