Gyllene tider.

I lördags begav jag, Dan, Sarah och Niclas oss hem till Carro för att förfesta innan det var dags att bege sig vidare.
 
Till konsterten med Gyllene tider! Det var underbart väder ute och passade perfekt för en utomhuskonsert!
 
Vi anlände till stadion lite tidigare så att vi skulle få bra ståplatser. Man vill ju hoppa och dansa så nära scenen som möjligt!
 
Carro var övertaggad!
 
Niclas köpte sig en Gyllene tider-tröja. Klart man skall ha det liksom!
 
Jag såg ut såhär! Jag måste sluta läsa i solen med solglasögon. Man ser ju vita ringar under ögonen.
 
 
Jag, Carro och Sarah!
 
Linnea Henriksson var förband till Gyllene tider! Jag blev givetvis glad då jag älskar hennes musik!
 
Jag skulle ta en bild på Danis men Carro ville minsann också vara med!
 
Så himla bra! Inte riktigt min klädstil dock.
 
Så taggade vi för Gyllene tider!
 
Jag var med på några bilder för en gångs skull. Tycker ofta att fotografen inte hamnar på så många bilder. I och för sig gör det inte så mycket.
 
Så började showen!
 
Hej Pär Gessle!
 
Carro hade två tjejer bredvid sig som hoppade jättemycket. Den ena hoppade in i en kille och det slutade med att hon fick öl över håret. Så kan det gå, minsann.
 
Så himla bra!
 
Det roligaste var att man kunde nästan alla låtar och kunde sjunga med. Vi hoppade som galningar, skrek och sjöng med. Det var så himla roligt. En perfekt sommarkonsert. När de hade spelat klart och vi hade sjungt med till "sommartider" var det dags att bege sig hemmåt. Men på något annat sätt än med fina vänner på en sjukt bra konsert, hade jag inte velat spendera min lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0