Kvällen vi firade Jaanas födelsedag.

Igår bytte jag om till mina nya byxor och åkte hem till den här fina för att fira att hon fyllt 24! Vi skulle ut och äta på Debaser som hade hiphop-kväll och då passade det bra att klä sig därefter. Jaana var cool med keps och hade dessutom fått en SvampBob-ballong i present!

 

Så kom vi fram till restaurangen och beställde in mat. Jag hade finaste Desirée som bordsdam! Inte helt fel minsann.

 

Dessutom satt jag bredvid fina Johanna!

 

Och Jaana med sin Crazy eyes-svampbob.

 

När Jaana skulle gå på toaletten fick jag passa honom. Han och jag hade samma pose minsann!

 

Så kom maten! Jaana beställde cesarsallad med bläckfisk och jag beställde "El Santo" som var långkokt fläskkött, rostad ananas och chilli på tortillabröd. Fruktansvärt gott.

 

Vårt partysällskap!

 

Så blev det kväll och det var dags för shots! Carro hade dessutom också anlänt till partyt. Hur roligt som helst!

 

Här är vi himlans taggade på att ta våra goda shots!

 

När det sedan började regna så lämnade vi uteserveringen och gick in. Här sjunger vi för Jaana! "Inte så högt!" sa hon till oss medan hon höll händerna för ansiktet. Men en fin flicka skall ha mycket uppmärksamhet!

 

Så dansade vi till Hiphop-musiken! Såhär kan det se ut när Marcus dansar.

 

Vi hade så himla roligt.

 

Älskade Desirée och jag! Här försökte jag göra något coolt hiphop-tecken men råkade göra star trek-tecknet istället. Inte riktigt samma sak det där.

 

Halv tre var det dags för mig att ta den sista bussen hem och då vinkade jag hej då till de här underbara människorna! Jag är så himla lycklig över att de vill inkludera mig i deras sällskap och planerar en fest jättelångt i förväg bara för de vet att jag alltid är så himla upptagen. Nej, glad som tusan är jag över att ha så många fina personer i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Des

Åh Sofie!! <3 Heja startrek-tecknet!! Mycket fin kväll!!

2013-07-30 @ 00:15:54
Postat av: Jaana

Bilder!!! Himla bra kväll :) Sååå glad att du kunde vara med :D ONE OF US! Haha :D PUSS

2013-07-30 @ 22:01:52
URL: http://jawnas.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0