Att aldrig vara snygg på gymmet.

Jag har ju aldrig visat hur jag ser ut när jag är på gymmet. Det finns en ganska enkel förklaring till det. Jag ser nämligen alltid ut som att jag precis stigit upp ur sängen, vilket jag oftast faktiskt har gjort också. Linnet är urtvättat och från Ullared. Min fettiga lugg sätter jag alltid upp med en klämma så att jag kan springa utan att ha hår i ansiktet. Dessutom sminkar jag mig aldrig. Det enda snygga är mina träningsbyxor, som jag dessutom lånat från Elin. De är alltså inte ens mina.

 

Det är så roligt, för mina vänner bär alltid snygga träningskläder och är oftast ganska fräscha på gymmet. De har dessutom lagt ner lite extra tid och pengar, så att de faktiskt ser bra ut på gymmet. Varför följer inte jag då denna trend? Är det för att jag redan har en pojkvän och inte behöver leta efter en ny? Eller är det för att jag helt enkelt vill blända folk med min naturliga skönhet?

 

Eller är det för att mitt gym alltid ser ut såhär och är totalt tomt? Ja, så är nog fallet faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0