Tantig.

Sofie och Dan ligger och solar hemma hos Sofies föräldrar.
 
Sofie : Jag har köpt en ny bikini förresten!
Dan : Jasså?
Sofie : Ja, de hade något erbjudande på Nelly. Så ett helt bikini-set kostade bara 98 kronor.
Dan : Hade den bikinin hög midja?
Sofie : Nej?
Dan : Bra. Jag tycker det ser tantigt ut med hög midja.
Sofie : Tantigt?! Men den här bikinin har ju hög midja?
Dan : Ja. Det ser tantigt ut.
Sofie : Tycker du att jag ser tantig ut i den här?!
Dan : Ja. Eller, med underdelen i alla fall.
Sofie : Men det här är en 50-tals-bikini? De har hög midja!
Dan : Ja. Tantigt.
Sofie : ?!?!?!?!?!?
 
 
 Och här ligger jag. Sofie, 87 år gammal, och solar med sin tant-bikini. Förresten har vi inte alls mossgrönt poolvatten eller så.

Kommentarer
Postat av: sandra

men sofie, nu när du lagt upp diskussionen om din bikini på detta vis måste du ju nästan visa den ju! :)

2013-07-31 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0