Lördag.

 
Hej mina kära läsare! Inte för att ni är särskilt många, men ni förgyller ändå min dag. Ikväll jobbar Dan och jag skall följa med min familj till Svedala för att se min bror Carl spela i en tävling. Om de vinner ikväll kommer de att få spela på Svedala Rock i sommar tillsammans med bland annat Magnus Uggla! Häftigt tycker jag och hoppas självfallet att de vinner. Annars har jag försökt sola i den väldigt kalla luften idag. Inte okej när det är strålande sol men kalla vindar. Det får gärna vara 25 grader varmt just nu. Men det kommer väl förhoppningsvis. I vilket fall som helst får ni ha en fin lördag och håll tummarna för att Carl och hans band Boss vinner! Om ni vill lyssna mer på dem så hittar ni dem på Spotify förresten! Sök på BOSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0