Det finaste i min bokhylla.

Nu ska ni få se en av mina födelsedagspresenter! Av fina Cilla och Jenny fick jag denna fantastiskt fina bok! Svenska Affischer heter den och innehåller affischer som visades i Sverige mellan åren 1895 och 1960. Vi tar en titt!
 
Är det någon sorts bok jag gillar så är det bildböcker. Om de dessutom ger inspiration och är retro så är det ju verkligen ett plus i kanten.
 
Tänk att dessa affischerna faktiskt vistades i Sverige för några decennier sedan! Reklam från förr är nog den absolut roligaste reklamen.
 
Självklart finns det sidor med information också!
 
Det mest ultimata är när något är intressant och fint på en och samma gång. Vilket den här boken verkligen är.
 
Nu står den fint och förgyller min bokhylla! Det är i alla fall roligt att min bokhylla faktiskt innehåller något annat än tråkig kurslitteratur. Tack Jenny och Cilla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Passar bra in i hyllan!:)

2013-03-06 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0