Mitt och Nejas barnkalas!

I lördags hade jag och Neja vår födelsedagsfest! Neja fyllde 24 i torsdags och jag 23 i tisdags. Men det har ni väl inte missat? Vi hade barnkalas-tema och bar kronor. Mycket vackra var vi.
 
Vi dukade upp med snacks och bål och pyntade kalasfint!
 
Riktigt kalasfint! Till och med vimplar hade vi.
 
Så kom det gäster! Fina Carro var först på plats!
 
Desirée kom med ballonger! Passade perfekt till vårt barnkalas-tema!
 
Fina personer!
 
Marica hade tagit på sig sin finaste väst dagen till ära!
 
Vi minglade!
 
Cilla var där!
 
Jenny också!
 
Födelsedagsbarnen!
 
Älskade Rebbis var lika fin som vanligt!
 
Andreas och Regina!
 
Vi hade roligt!
 
Micke var också med och förgyllde festen!
 
Pontus också!
 
Lillebror var fin i fluga!
 
Vi fick vars en flaska sangria av fina pontus och drack den precis som man skall dricka på barnkalas! I plastglas med en massa färgglada sugrör.
 
Tja! Läget? Trivs i stan? Fett najs!
 
Så var det dags för tårta! Jag och Neja skrev våra namn och hur gamla vi blev på tårtorna! Linnea må ha skrivit skrivstil, men mitt är faktiskt ett mästervärk.
 
Definitivt ett mästervärk!
 
Så fick alla gäster på 28 pers för sig att de skulle sjunga för oss. Så alla samlades i köket!
 
Det blev trångt och mysigt!
 
Så fortsatte festen!
 
Fina Jaana och Des!
 
Vi dansade, sprang rundor och minglade! Åt tårta gjorde vi också! En torrare kladdkaka än min får man banne mig leta efter. Men den gick väl ner den också.
 
Så försvann min kamera ett tag och dagen efter hittade jag en massa konstiga bilder på den? Sara och Ivan ser i alla fall fruktansvärt pigga ut!
 
Vi dansade med våra fina ballonger!
 
Fina Elin!

Vi tramsade vidare!
 

Markus och Fanny!
 
Julia!
 
Dan och Regina!
 
Christoffer.
 
Älskade Sara!
 
Sös var också med!
 
Min krona åkte runt lite.
 
Niclas!
 
Så dansade vi tills vi fick håll, skrattade så vi fick kramp och klockan 03 hade alla gäster gått hem. Då lagade vi pasta, åt och plockade undan lite. Klockan 04 var vi i säng. En så himla fin födelsedagsfest med de bästa personerna på hela jorden! Tusen fina saker fick vi också! Tack för en fullkomligt underbar födelsedagsfest!

Kommentarer
Postat av: Rebbebebbe

Alltså, vi är så himlarns fina allihopa! Tack för en superkul kväll bästa Sofie! :) puss!

Svar: Haha, visst äär vi! Tack själv Rebbis-bebbis! <3
Sofie

2013-03-04 @ 20:35:14
Postat av: Jaana

Såå härliga bilder!! :D Drygt att jag glömde ta med min kamera!

2013-03-04 @ 21:33:25
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: M

Verkligen fina bilder, fina lilla du!! ;-) Puss på dig!! <3

2013-03-05 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0