Tacos, charader och fina vänner.

I fredags jobbade jag på Din Sko till klockan 18 och strax efter jag kommit hem fick vi finbesök! Vi skulle nämligen ha tacokväll hemma hos oss och Ralle hade inhandlat all mat. Här har vi Ralle!
 
Tacos är lätt den bästa fredagsmaten och det blir dessutom ännu godare om man äter med fina vänner.
 
Så kom Sös, Markus, Fanny och Micke över och det var dags att äta!
 
Efter maten kom Pontus, pappa, Carl och Christoffer över för lite sällskap.
 
Efter en stund bestämde vi oss för att spela charader! Inte vanliga charader dock. Utan istället skriver man en kändis eller en fiktiv känd person på lappen och sedan är man tvungen att imitera den personen. Så om jag får en lapp där det står "Batman" så måste jag härma Batman och folk skall gissa vem jag är. Fruktansvärt roligt.
 
Fina Sös!
 
Christoffer.
 
Så spelade vi, skrattade åt roliga imitationer och pratade om världsproblem. Klockan två gick folket hem efter en mycket fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0