Torsdagslista.

Vi snor en lista av Egoina för att förgylla denna torsdag!
 

När vaknade du imorse?

- Jag vaknade 07.05 när klockan ringde. Sedan låg jag kvar i sängen till ungefär halv åtta. Detta resulterade i att jag fick cykla fruktansvärt fort till bussen.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

- Inatt drömde jag att jag fick magcancer. Detta upptäckte jag efter att jag blivit skjuten i bröstet och behövde opereras. Förstår inte alls hur de hittade magcancer efter en operation i bröstet. Men i vilket fall som helst vaknade jag med världens ångest och var glad att det bara var en dröm.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

- Jag ringde Sara imorse men hon svarade inte. Taskig kompis. Därefter ringde jag mamma men hon svarade inte heller. Så det blev minsann inte mycket sagt alls.

 

 

Vilket humör är du på?

- Idag är jag trött efter skolan men samtidigt lättad över att vi är klara med ett delmoment i kursen. Annars är jag ganska glad och längtar efter helgen.

 

Har du ont någonstans?

- JA! Jag har träningsvärk i hela kroppen efter att Elin drog med mig till gymmet TVÅ gånger igår. Två gånger på en och samma dag?! Helt sjukt.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- Just nu är jag ganska sugen på mammas kladdkaka. Eller McDonalds. Eller Max. Vi har en bit paj i frysen och jag försöker starkt att inte gå och ta den. Oxfilé hade ju inte suttit helt fel annars heller. Eller smörgåstårta! Dans mammas hemgjorda smörgåstårta är helt sjukt god!

 

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Jag drog nog mitt kort senast igår när jag klippte min lugg.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

- Idag? Google, eftersom det är min startsida. Men sedan min blogg.

 

Vad ska du göra ikväll?

- Ikväll tänkte jag försöka skriva klart min hemtenta. Men annars ska jag se ett par avsnitt av Girls.

 

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Oj. Jag kommer inte ihåg! Någon från min och Nejas festlista på Spotify. Men kanske We got the world med Icona Pop?

 

Vad tycker du om din blogg?

- Jag tycker om min blogg. Borde lägga upp lite roligare inlägg då och då, men annars är jag nöjd. Borde uppdatera oftare också. Men den kan ju inte ta upp hela mitt liv liksom.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Jag tittade nog på TV. Vet att jag hade varit med Elin hela den dagen och sprungit ärenden. Så efter det tittade jag nog på en film.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Nej det tror jag inte. Kanske av en gullig vän som skriver något fint sms. Men annars inte. Inte ens av Dan. Eller? Hmm.. Nej, inte ens av Dan.

 

När fotograferade du något senast, och vad?

- Innan fotograferade jag mig själv och lade upp på Instagram. Jag skulle typ visa hur trött jag var efter allt skolarbete och att det bara var att fortsätta med min hemtenta.

 

 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?

- Det har jag! Jag har köpt lepsyl, cola zero och ett daim! Annars inget. Ingen klänning i alla fall.

 

Vad har du på dig idag?

- Just nu har jag på mig en träningströja och ett par svarta jeans. Snygg frisyr har jag i alla fall. Donut-frisyren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0