Så var det onsdag.

Gud vad hetsigt det är just nu. Vi har så himla mycket att hinna med och så lite tid att göra allt på. Dan gör inget annat än sover, pluggar, äter, pluggar och sover, för att sedan börja om nästa dag exakt likadant. Jag, Jenny och Cilla lämnade in vår B-uppsats igår och hoppas med alla fingrar korsade att den kommer att bli godkänd. Igår fick vi även ut vår hemtenta som jag skall börja på idag och nästa vecka skall vi ha opponering på vår uppsats.
 
Som jag sa, så himla mycket att göra. Men snart är det sommarlov och då skall jag jobba på Burger King och Din Sko. Så himla skönt det ska bli, att inte ha något hängande över sig. Sommarlovet kommer dessutom börja med mina bröders 18-års dag! Då blir det storfest givetvis. Annars började min morgon med en timmes träningspass. Inga konstigheter där inte. Senare skall ni få se hur vår Eurovisionkväll såg ut i lördags!
 
Trevlig onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0