Baseballtröja, vippig kjol och uppsatt lugg.

Såhär ser jag ut idag när jag och Dan åker till Kågeröd för att fira Amandas födelsedag! "Hur många vänner har ni egentligen i Kågeröd" undrar ni? Sex stycken! Linnea och Robin, Ivan och Sara, Amanda och Tommy. Det måste nog vara halva Kågeröds befolkning. Nej, nu skämtar jag såklart bara. Kågeröd är säkert inte mycket mindre än Löddeköpinge.
 
Kjolen är minsann ny och är från Cubus! Tröjan är gammal och luggen är utvuxen. Men det var rätt skönt faktiskt tycker jag. Fast att jag känner mig lite skallig utan den.
 

Och självklart har jag inte glömt bort att jag sa att jag inte skulle dricka på en hel månad. Det är därför jag har alkoholfri cider med mig! (Eller oooookeeeej då, det är 2,25% cider. Men ändå!) Nu får ni ha en trevlig lördag, minsann!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fina kläder o mkt fint med luggen uppsatt (och nu tänker du "är jag inte fin i lugg då?!" Men jooodå Fi, du passar lika bra i båda :)).

Svar: Haha vad fin du är kusin! Du passar också bra i båda! Kul att förnya sig :) <3
Sofie

2013-11-09 @ 21:31:08
Postat av: Therése

// Therése

2013-11-09 @ 21:32:16
Postat av: Sara W

Hahaha rätt många som du känner för att ändå vara Kågeröd :P Jätte fin i uppsatt lugg. Men minst lika fin i vandlig lugg :D

Svar: Haha ja heller hur Sara! Tack!! Du med :) <3
Sofie

2013-11-10 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0