Hallååååå Bloggen!

 
Hallå onsdag och hallå alla läsare! Hela veckan har jag försökt studera till min tenta som jag har imorgon i Miljöekonomi. Tentan är på TIO hela poäng! Jag kommer att svimma. De kommer att ge mig pappret, jag kommer titta på det och sedan kommer jag att svimma för första gången i hela mitt liv. Så nu pluggar jag järnet så att jag inte skall svimma och dessutom få godkänt. Samtidigt försöker jag acceptera att "Sofie, det här kan gå helt åt skogen och det är okej. Men du måste försöka!". Så jag försöker och läser tusen sidor om hur globalisering både kan vara bra och dåligt för miljön och ekonomin. Vet ni vad en Kuznet-kurva är förresten? Det vet jag. Så lite information har nog satt sig minsann! Förresten mamma, jag hängde hos er idag! Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: M

OK! När var du hos oss?? Jag var ju hemma vid 3, då var du inte där.... PoK

2013-11-08 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0