Hjälp tyfonens offer.

Jag har varit världsförälder i UNICEF sedan år 2009. Trots att jag är student och lever på ett studielån på 9000 kronor per månad, skänker jag 100 kronor varje månad till barn världen över som behöver min hjälp. Så när ett krisbrev skickades hem till mig denna vecka som förklarade att UNICEF behöver hjälp för att hjälpa tyfonens offer i Filippinerna, tvekade jag inte.
 
Tusentals barn har förlorat sina hem och riskerar nu att utsättas för övergrepp och människohandlare. UNICEF hjälper och skyddar alla de ensamma barn som kommit bort från sina familjer och upprättar trygga platser för dessa barn.
 
Jag skänkte en gåva för att hjälpa tyfonens offer. Gör det du också.
 
Gå in HÄR och skänk pengar. Du kan göra skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0