Måndag.

God förmiddag mina kära läsare! Denna vecka är jag helt ledig. Jajamen! Helt, helt ledig. Fast det betyder såklart inte att jag inte har saker att göra. Jag har fortfarande lite att plugga. Dock har min Miljöekonomi-kurs slutat nu och jag har bara Grafisk Affärsverksamhet kvar. Vi hoppas innerligt att det förblir så och att jag får godkänt på tentan. Så himla lustigt, från att plugga på 150% till att plötsligt bara plugga på 50%. Det är tur att jag skall jobba på Din Sko en del i framtiden, annars hade jag nog blivit helt nipprig.
 
I alla fall, idag är det måndag och jag har en del saker som skall göras!
 
- Skicka ut mitt CV till lite olika företag som jag vill praktisera hos
- Klippa min lugg (är både glad och ledsen över detta. Kanske är sista gången?)
- Träna med lillebror
- Plugga och lägga up minst en artikel till vår artikeldiskussion
- Handla och laga mat, idag blir det grönsakspaj! Köttfri måndag och allt.
 
Ja, så ser min måndag ut ungefär. Men ändå så himla lyxigt att gå hemma hela veckan, sitta på sitt eget kontor (läs kök) och dricka sitt eget te, samtidigt som man filosoferar om livet. Träna som 17 skall jag också göra denna vecka, som alltid när man har mycket tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0