Praktikplats.

Tjenare! Idag är det torsdag och imorgon är det fredag, vilket är skönt. Inte för att den här veckan har varit så fasligt intensiv eller jobbig. Men det är alltid skönt med helg och fredagsmys. Så, vad var det för nyhet jag hade att berätta då?
 
Haha, nej jag är inte gravid (Ser det ut så ELLOR?!). Men jag har fått en praktikplats på reklambyrån Eminent i Malmö! Yeeeeeey! Jag är så himla, himla glad. Jag var på intervju där igår vilket resulterade i att jag fick praktiken. Grattis Sofie, du kanske kan det här med projektledning och mediaproduktion ändå! Tackar, tackar.
 
Så det var den spännande händelsen jag hade att berätta. Jag börjar praktiken i januari och jag är fullkomligt överlycklig och vettskrämd på en och samma gång. Är det nu man skall bli vuxen och börja ta ansvar? Är det så? Känns som jag nyss tog studenten, men tydligen var det hela fem år sedan. Isa hälsar förresten! Nu skall jag och lillebror sticka och träna. Träningen har kommit lite åt sidan denna veckan. Men jag har ju resten av veckan på mig att åtgärda det. Trevlig torsdag på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihooo Grattis Grattttttis Sofie!

2013-11-21 @ 18:48:13
Postat av: Therése

Åååh STORT GRATTIS, Fi :)♡♡♡

2013-11-21 @ 20:16:14
Postat av: Ingegerd Andersson

GRATTIS till praktikplatsen..
Hoppas att du ska trivas "som fisken i vattnet"....:-)

2013-11-23 @ 15:27:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0