Hej fredag!

Sådär! Då var veckans case inlämnat och jag är offeciellt ledig för dagen. Allt är inhandlat inför morgondagens tjejkväll och inför dagens middag. Så himla skönt att bara få vara i två sekunder.
 
Så, här sitter jag. Sminkad för första gången på tre dagar och dricker cola zero ur vinglas. Är det fredag så är det, minsann! Min lugg är helt nyklippt också. Så himla skönt. Eva på Hårfint klipper den. Jag är lika nöjd efter varje gång.
 
Ikväll skall vi äta finmat och titta på Idol. Inte göra något annat. Jag skall nog måla naglarna också. Men annars ingenting! Oh, vad jag älskar dessa fredagar. Fredagspepp till tusen helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sara W

Lika fin som alltid :) Ser ut som du dricker rödvin :P

2013-10-11 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0