Helgens bilder.

Igår hade jag ju en ganska så dålig dag. Jag var rastlös och sur, så mamma och pappa tog med mig en sväng på Nova för att pigga upp mig. Jag hittade en hatt som fick stanna kvar i affären.


Dan hittade sin utklädnad till vår Halloweenfest. Detta är nog världens fulaste bild på Dan. Men som den fick mig att skratta!


Efter vi hade varit på Nova åkte vi ut till en liten lada utanför Lödde och köpte pumpa! Lillebror skulle nämligen karva lite.

Och han karvade den bästa pumpan! Ser ni att det är Walter/Heisenberg?! I Breaking Bad?! Ni som följer serien vet vad jag menar!
 
Och jag köpte blodkorv som jag tänkte äta till middag ikväll. Det blir nog först imorgon dock. Jag har inte ätit blodkorv på evigheter. Så himla gott, tycker jag då. Förstår om ni andra tycker det är fruktansvärt äckligt.
 
Så har jag även investerat i en polotröja! Så himla skönt att ha på sig nu när det är höst. Min käre vän Kim sa "Kan Jobs - Kan vi!", och yes we can! Det var helgens bilder summerat i ett litet inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0