Måndag.

Så var det måndag igen. Denna vecka är dock ganska lugn och jag har endast en redovisning och två inlämningsuppgifter. Denna vecka skall jag inte göra något särskilt och till helgen skall jag bara ta det lugnt. Jag får istället spara mig till den Halloweenfest vi skall anordna nästa helg. Det kommer bli så himla roligt. Jag älskar Halloweenfester och tycker det är kul när folk klär ut sig! Jag tänkte göra ett litet inlägg och gå igenom vad jag har klätt ut mig till de tidigare åren, men det tar vi en annan dag. Kanske imorgon?
 
Idag har det verkligen varit världens roligaste väder. Verkligen en regnig trist måndag. Tack och lov för röda gummistövlar och prickigt paraply! Så livar vi upp den trista hösten något i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0