Sarahs och Niclas 25 + 25-års kalas.

I lördags åkte vi som sagt till Teckomatorp för att fira att Sarah och Niclas fyller 25! Det bjöds på bål och annan dricka.
 
Emelie och Sös var redo för fest!
 
Födelsedagsbarnet Niclas!
 
De hade dukat upp finfint med två långbord!
 
Sara och Ivan var lika fina som vanligt.
 
Så var det dags för middag! Oh, vad gott det var. Blir alldeles hungrig igen när jag tittar på bilderna.
 
Det gifta paret Emelie och Philip! Emelie vill sitta nära Philip egentligen. Hon låtsas bara. Jag lovar.
 
Dan och Sös. Två av mina favoritpersoner i hela vida världen.
 
Födelsedagsbarnet Sarah var himla fin i en svartglittrig klänning. Dock stod knappt still, vilket resulterade i suddiga bilder.
 
Massa, massa folk!
 
Vi åt och drack mycket. Jag hade tre glas, ett med cider, ett med vin och ett med snaps.
 
Så var det dags att sjunga snapsvisor!
 
För självklart måste man ha snapsvisor på ett 25 + 25-års kalas!
 
Sara och Jag var bleka och fina. Vi skyller på kamerans ljus.
 
Ivan drack alkoholfri öl hela kvällen! Eller?
 
Så var det dags för tal! Philip, Emelie och Sös höll vars ett finfint tal till Sarah och Niclas!
 
Födelsedagsbarnen!
 
Så sjöng och skålade vi! Hurra, hurra, hurra!
 
Så var det dags för tårta och chokladbollar! Nam, nam, nam.
 
Så öppnades det paket.
 
Och kvällen avslutas med de här två gräsliga korten som Niclas tog. Han får aldrig låna min kamera igen. Någonsin. Niclas hittar så fula vinklar till mitt ansikte som jag inte ens visste att jag hade. Men annars var det en mycket, mycket fin och trevlig kväll! Det tackar vi Sarah och Niclas för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0