Träning.

Jag brukar inte fotografera så mycket bilder på gymmet. Men idag var en bra dag, så ni skall få se tre bilder! Förlåt för det är så megastora bilder, jag hittar inte var man ställer in att det bara skall vara 500 pixlar på mobilappen. Men, såhär ser jag ut efter att jag sprungit 2 kilometer! Det absolut bästa med att träna är nog att man kan svettas hur mycket man vill, och det gör liksom inget. Förr hatade jag att springa, nu nästan älskar jag det. Vissa dagar vill jag absolut inte såklart, och då behöver jag inte. Man ska träna för att det är kul tycker jag, annars slutar det bara med att man inte går dit alls.
 
Såhär kan det se ut när lillebror lyfter 80 kg när han tränar triceps.
 
Såhär ser det däremot ut när jag försöker lyfta 80 kg. Jag fick dra ner med hela min kropp för att lyckas lyfta det. Jag är helt enkelt inte lika stark. Men det gör inget. Och så kan det se ut när vi tränar!

Kommentarer
Postat av: M

Ni är för söta!!! Puss :-)

2013-10-16 @ 08:18:17
Postat av: Jaana

Men haha!

2013-10-18 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0