Min måndag i punktformat.

Hur min dag sett ut:
 
- Åkte till skolan 06.45 imorse och var i skolan 08.00.
 
- Upptäckte att det inte var EN ENDA person från min klass som skulle på föreläsningen. Läraren var där och höll föreläsningen ändå endast för mig. Snacka om kvalitetstid. Det kom en person till efter en stund. Då kändes det lite bättre.
 
- Åkte hem från skolan och tittade på det sista avsnittet av serien Dexter EVER! No more Dexter, alltså. Så jäkla besviken på slutet dock. Gillade det inte alls.
 
- Tittade därefter på det NÄSTsista avsnittet av serien Breaking Bad! Oh, alla bra serier börjar lägga ner nu. Men Breaking Bad är så himla spännande. Sitter verkligen som på nålar. Hur skall det sluta?!
 
- Sedan pluggade jag.
 
- Lagade spaghetti med köttfärs.
 
- Åt och tittade på det sista avsnittet av Devious Maids för säsongen. Jag var nöjd med den säsongsavslutningen i alla fall!
 
- Pluggade lite till.
 
- Tränade i en timme.
 
- Var ute och gick en och en halv timme med Sara och hennes hundar.
 
- Nu, SOVA! Imorgon börjar en ny dag, även den klockan 08.00 på morgonen.
 
En väldigt upptagen måndag alltså. Men jag hann säga hej till er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0