Det handlar om dig.

Så ska vi kika på vad för fint som dök ner i min brevlåda i måndags.
 
Sedan jag fick en förbokning av Sandra Beijers bok "Det handlar om dig" så har jag bara väntat och väntat och väntat. Så äntligen i måndags dök den ner i brevlådan och jag började läsa den direkt såklart.
 
Boken är fylld med vackra ord och bra komponerade meningar, precis som Sandra Beijers krönikor alltid är. Boken är som en enda lång romantisk krönika med svävande meningar och lovande ord. Fast att jag bara kommit 30 sidor in i boken vet jag att jag kommer att älska den. Hjärtat gör lite sådär ont för varje mening jag läser förstår ni.
 
Så ett perfekt tips till er som också tycker om att läsa när det börjar närma sig semestertider! Om ni tycker om sådant där romantiskt tjaffs där man nästan brister inuti, vill säga. Annars kanske det inte är en bok för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0