Fredagslista.

God morgon! Tänkte att vi skulle börja den här fredagen med en lista!
 
Vad gör du just nu?
Just nu hänger jag på H&M:s VIP-frukost med Desirée och shoppar satan. Eller förhoppningsvis i alla fall, vet ju dock inte eftersom detta inlägg är tidsinställt och jag skrev det igårkväll.
 
Den mest spelade låten för tillfället?
Spelar sönder "The Gardener" med The Tallest Man on Earth för tillfället. Så himla bra låt! Längtar till sommaren med knälånga klänningar och bara ben när jag hör den.
 
Du älskar?
Känslan efter att man har sprungit och är helt svettig och andfådd, Dans ruffsiga hår på morgonen, doften av cigarettrök och kaffe i sommarluften och kräftskivor.
 
 
Något du önskar att du hade i din garderob?
Zooey Deschanels nya klädeskollektion för Tommy Hillfiger. Måste. Ha. Alla. Klänningarna. !!. Den vita med prickar hade ju varit en perfekt examensklänning!
 
Du är inte speciellt bra på?
Att hantera förändringar. Jag är riktigt dålig på att hantera stora livsförändringar som när kompisar får barn och gifter sig, att jag tar examen och skall vara vuxen och sådant. Vill typ alltid vara 22 år, ung och lycklig. Men det går inte såklart, jobbar verkligen på att lära mig att acceptera saker!
 
Du är uppväxt i?
Finaste Löddeköpinge! Har bott här i 22 himla år nu (bodde ju 2 år i Kävlinge, men flyttade tillbaka). Kanske är dags att flytta?
 
 
Du önskar dig?
Ett jobb inom medieproduktionsbranschen, en varm sommar och pengar så att jag kan resa till USA.
 
Vad äter du helst till frukost?
Hemma äter jag alltid youghurt med müsli, men det är ju inte direkt fel med hotellfrukost som innehåller ägg, frukt, olika sorters pålägg och nybakade bullar!
 
Vad ska du göra ikväll?
Dansa runt på Debaser i Malmö med fina kompisar och dricka sött rosévin bara för att. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0