Tisdag.

God morgon! Tänkte att vi skulle titta på vilka blogginlägg ni kan förvänta er i veckan! Sådant är alltid roligt, så vet jag vad jag skall lägga upp också och ni vet till hundra procent att jag kommer att uppdatera bloggen så mycket som jag bara kan!

- Först ut, förhoppningsvis idag, så kommer jag att lägga ut bilderna från Dans 30-års fest.

- Jag tänkte köra igång historierna om mina vänner igen, precis som jag gjorde förra året. Jag har ju massvis av vänner och familj kvar som jag inte berättat om! Det får ni ju inte missa.

- På lördag skall min brors band BOSS spela i Svedala! Det blir givetvis en massa bilder härifrån. Hoppas ni kommer! 

- Eftersom jag skall försöka laga massvis av mat i veckan och komma på nya recept så hade jag tänkt dokumentera detta och tipsa er. Jag kan också berätta när vissa saker är sjukt äckligt så vet ni att ni helt enkelt inte skall prova det.

- Jag skall även visa vad som dök ner i min brevlåda igår! Så lycklig.

Lite så ungefär! Är det något ni tycker att jag ska skriva om? Tips på inlägg? Bara säg till! Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0