Vecka 15.

Tänkte sammanfatta denna vecka lite eftersom min kalender nästan är helt tom. Så himla skönt förresten!
 
Måndag till torsdag: Praktik 9-17. IDAG BÖRJAR GAME OF THRONES, SÄSONG 4!!!!! Det är ju så himla viktigt och måste noteras! Bortsett från det skall jag träna dessa dagar. Jag håller på att träna upp min kondition då jag skall springa vårruset den 5:e maj, så det blir en del tid som skall spenderas på löpbandet.
 
Fredag: Ha en intervju till C-uppsatsen. Det blir mitt fjärde och sista företag som jag skall intervjua. Det börjar sakta men säkert forma sig, det här med C-uppsatsen.
 
Lördag & Söndag: Så himla ledig! Skall plugga och bara göra vaaad jag vill.
 
Så himla skön vecka! Det är förresten min nästsista vecka på praktiken. Det kommer kännas skönt att kunna fokusera på examensarbetet på heltid, men det känns så himla tråkigt att lämna praktiken. Jag har haft så himla roligt här och trivs jättebra med alla som arbetar på denna reklambyrå. Nåja, livet går vidare antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0