Åhus: Tisdag.

I tisdags åkte jag ju till Åhus för att hälsa på min mormor! Efter lite krångel med tågen kom jag äntligen fram till ett soligt och varmt Åhus.
 
Okej, jag börjar också tröttna på värmen. MEN jag älskar det samtidigt! Finaste sommaren på väldigt länge.
 
Vi började med lite lunch. Mormor hade köpt kanelsnäckor och gjort köttbullar! Så otroligt gullig. Mormors köttbullar är absolut de bästa.
 
I mormors TV-rum hänger alla barnbarnen på väggen. Jag har säkert visat er detta innan men tänkte att vi kan kika lite igen!
 
Här är jag! En skönhet redan som liten alltså. Poserar med stol och allt! Sjukt fotogenisk, jag vet.
 
Mina bröder Christoffer och Carl i sjömansdräkter. Här var de cirka 2 meter kortare än vad de är nu och kanske lite sötare. Helt otroligt att de har varit så små.
 
Och så såklart Sös i egen hög person! Utan tatueringar och i en otroligt flickig klänning, men japp det är hon!
 
När klockan var runt 13-snåret begav vi oss först till Nymölla för att hämta min gammelfarbror Eve och begav oss senare till min moster i Sölvesborg! Där hade dessutom mina kusiner samlats.
 
Det bjöds på god mat.
 
Och god efterrätt.
 
Carro var nere på besök från Stockholm!
 
Kusin Therese!
 
Bästa Hary var såklart också med. Han är mycket större än vad han ser ut på bilden.
 
Så åkte jag och mormor hem, tittade på Allsång på Skansen, drack vin, gick ner till havet och badade fötterna och tittade därefter på en film som vi båda somnade till. Vad vi hade för oss i Åhus på onsdagen får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0