Onsdag.

Jag kan ju säga att jag har blivit galet förvirrad när det kommer till veckodagarna och har flera gånger fått för mig att det är torsdag idag. Men, nu är det ju faktiskt onsdag och jag tänkte visa vad jag har gjort idag! Kan börja med att visa min klänning som jag köpte till examenskalaset. MQ kommer den ifrån.

Jag har nu bakat alla fem pajer till på lördag. PUST! Det är ju inte bara pajer som skall serveras heller utan det är ju sjuttioelva andra saker också som måste förberedas. Men paj - check, i alla fall!

Sen har jag varit såhär mysklädd hela dagen idag. Jag har varvat matlagning och planering med gamla Mad Men-avsnitt. Förresten kan jag meddela att min kusin Frida fick sin dotter igår! Siv skall hon heta och hon är mitt absolut första kusinbarn. Hon är otroligt söt och jag blir alldeles rörd när jag tänker på det. Så grattis till Frida och Tomasz också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0