Robins 30-års kalas.

Som sagt har jag och Dan varit lite sjuka nu på vår semester så vi har mestadels hållit hos hemma. Men i lördags mådde jag lite bättre och då var det dags att fira att Robin fyllt hela 30 år! Dan var fortfarande sjukis dock och fick stanna hemma. Jag, Rebbe och Johan anlände till Kågeröd klockan 18.30.
 
Molly var glad att det kom en massa folk som klappade henne!
 
Det hade satts upp ett tält i Nejas och Robins trädgård som hade pyntats mycket fint.
 
Och de hade dukat upp rejält inför kalaset.
 
Så var det dags för mat! Hemgjorda hamburgare slår aldrig fel! Och sååå otroligt gott. Omnom.
 
De fina värdarna!
 
När vi ätit upp var det dags för presentöppning! Spännande!
 
Och därefter var det dags för ett musikquiz. Jag älskar quiz! Tycker det är himla roligt att göra på kalas.
 
Sara var min bordsdam och var otroligt fin.
 
Rebbe och Johan var lite suddiga men fina ändå!
 
Så åt vi budapesttårta och umgicks tills det var mörkt och det enda man såg var det fina upplysta tältet i trädgården. Är det inte sorgligt att det blir mörkt ganska tidigt nu? Sommaren kan väl stanna lite till tycker jag. Så tackade vi Neja och Robin för en trevlig lördagkväll och grattis igen till Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0