Vecka 33.

Från och med idag har jag och Dan en heeeeel veckas semester! Jag är så glad över detta. Även om jag har varit ledig ganska mycket så känns det ändå som att man har jobbat nästan hela sommaren. Så nu tar vi vara på det sista av sommaren! Vad skall vi hitta på då? INGEN ANING! Vi har bara två dagar planerade och de kan ni ju faktiskt få ta del av.
 
Måndag: Idag, kl. 7 på morgonen, tog jag och Dan tåget till Köpenhamn. Där skall vi hålla en liten minisemester. Vi skall besöka Blå Planet, Tivoli, Carlsberg, dricka öl (okej, kanske inte jag), gå i affärer och sova på hotell. Finfint skall det bli. Men ingen fara! Jag har tidsinställt några inlägg till er! Så snäll är jag minsann.
 
Tisdag: Vaknar upp i Köpenhamn och äter en fruktansvärt god frukostbuffé (förhoppningsvis) och spenderar därefter hela dagen på Ströget och hittar massvis av finfina klänningar! På kvällen kommer vi hem och tar tag i resten av semesterveckan.
 
Och det är ungefär vad vi har planerat för vår semester. Fint va? Det är rätt skönt att ta veckan som det kommer också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Meeeen vad mysigt! :)

2014-08-11 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0