Vecka 34.

Denna vecka är en riktig pluggvecka för mig. Oh, vilken ångest alltså. Så jag tänkte visa de få dagar som är inplanerade denna vecka.
 
Torsdag: På torsdag skall jag redovisa mitt examensarbete... GAAAH, alltså. Ungefär dödsångest på det. Jag vill helst gömma mig under bordet och inte komma ut förrän det är fredag och det är helt över. Ungefär. Men det går såklart inte. Så tills dess skall jag förbereda en presentation och hoppas att jag inte kommer att bli supergrillad av mina kära klasskompisar. Men vet ni vad, då får jag helt enkelt suga. Så är det.
 
Fredag: På fredag skall jag in till skolan igen, för då skall jag opponera på en annan uppsats. Blev något knasigt med uppdelningen så jag får åka in till skolan två gånger. Gör inte mig så mycket, en sak i taget liksom.
 
Så tills torsdag är jag ganska upptagen. Men jag skall försöka att varva med Malmöfestivalen och god mat, för att glömma bort ångesten en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0