Jennies födelsedag, bakdag hos Sös och uppdatering om uppsatsen.

I torsdags fyllde Jennie år och Sös ordnade en liten tillställning hemma hos sig. Hon bjöd på middag och ordnade så att vi kunde julbaka lite. Eftersom jag glömde min kamera hemma så får ni se hur kvällen såg ut i några få mobilbilder.
 
Vi bakade pepparkakor och Anna gjorde den här fina ugglan.
 
Rex var söt som vanligt.
 
Till middag blev det paj! En Grönsakspaj och en köttfärspaj som var mycket goda.
 
Love ville sitta vid bordet och äta med oss, men det fick han såklart inte. Förresten så har jag blivit sjuk IGEN. Jag är så extremt förkyld. På torsdag dag hade vi opponering på vår uppsats dessutom. Uppsatsen ska inte in förrän i januari men ändå skulle vi ha opponering på den nu eftersom den är ungefär 80% klar. Oppositionen gick helt okej. Jag ska inte ljuga och säga att vi inte har mycket att jobba med. Vi har liksom alla bitar, men vi ska få ihop det så att allt passar bra ihop. Saker måste definieras, tas bort och läggas till. Men det kommer att bli bra i slutändan. Det är ju en hel månad tills den skall lämnas in. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0