Julklädsel, 20 december.

Igår hade vi lite julfirande hemma hos mig och Dan och några av våra vänner kom över på middag. Självklart skall jag visa kvällens julklädsel!
 
Klänningen är marinblå, randig och i den perfekta längden. Den hittar ni på Lindex för den som undrar!
 
Till den bar jag en röd kofta med vita prickar som är mycket julvänlig. Den är mycket gammal och köptes på MQ:s rea för flera år sedan.
 
Nu kan ni förresten se hur håret blev! Jag klippte bort allt slitna och upp det lite ytterligare bara. Så ungefär samma frisyr fast lite kortare. Vill ju ha långt hår men tycker att det bara ser platt, stripigt och tunt ut när jag har det för långt. Nåja, det blir nog bra tillslut. Hur kvällen såg ut får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0