Julklädsel, 23 december.

Nu är det julafton och det kommer en till julklädsel senare under dagen med just dagens utstyrsel. Men vi börjar denna fina dag med att visa hur jag såg ut igår när jag firade lillejulafton med Dans familj! 
 
 Jag hann inte riktigt ta några webbkamera-bilder och därför fick det bli sådana här spegelselfies. Men det funkar väl lika bra! Klänningen kommer i vilket fall som helst från Esprit och den fyndade jag där igårmorse för halva priset! Perfekt tycker jag och slog till.
 
Den är stor, varm och mysig. Vilket passar ganska bra när det är lillejulafton. Dessutom så älskar jag kragen som nästan liknar ett halsband. Hur lillejulafton såg ut får ni se i ett annat inlägg, men det kommer nog inte upp förrän imorgon ungefär. Jag tänkte att vi skulle fokusera så mycket som möjligt på Julafton idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0