Söndag och två förlovningspresenter.

God morgon på er och trevlig söndag! Idag får vi se lite vad min dag kommer innehålla. Det pratas bio, träning, klä granen eller bara att ligga i sängen och vila/plugga. Vi får se lite vad som händer! Men jag tänkte i alla fall börja dagen med att visa två fina förlovningspresenter som jag och Dan fått av min familj och mormor samt Robin och Linnéa.
 
Först ut är de här underbart fina tallrikarna från Rörstrand vid namn Carisma. Jag visade en bild på tallrikarna för mamma en gång och sa "Jag vill ha de här tallrikarna som finservis någon gång i mitt vuxna liv". Så plötsligt fick jag två stycken i förlovningspresent! SÅ glad jag blev. Tycker att de är otroligt fina.
 
En annan present vi fick var av Neja och Robin! Hur bra passar inte en hyacint nu till jul?
 
Älskar att den är pyntad med kanel och mossa och att krukans vita färg är sådär avskavd.
 
Nu står den i vardagsrummet och doftar så otroligt gott.
 
Och de var två superfina och omtänksamma förlovningspresenter jag och Dan fick som jag helt enkelt var tvungen att visa. Tack bästa ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0