Vecka 49.

Då var vi inne i december hörrni! Är inte det sjukt? Jag som tycker att det var sommar nyss. Vad första veckan i december innehåller för mig skall vi kika lite på nu.
 
Måndag: Idag åker Dan till Stockholm för att hälsa på företaget han jobbar på och är iväg HELA veckan. Jag är så sur över detta. Men annars börjar jag veckan med en rejäl dos plugg! Vi har ett par intervjuer till vår uppsats idag. Ikväll skall jag träffa några vänner för att äta på restaurang, som skall bli mysigt. Jag åt ju inte på restaurang tillräckligt många gånger förra veckan, vet ni.
 
Tisdag-Torsdag: Jag sammanfattar tisdag, onsdag och torsdag såhär: PLUGGA. Vår uppsats skall nämligen snart lämnas in och därför måste vi sitta och skriva så mycket som möjligt nu. På onsdag får jag dessutom reda på om jag blev godkänd på min tenta som jag skrev för någon vecka sedan, hoppas, hoppas!
 
Fredag: Dan kommer hem! YEY. Det firar vi med att jag pluggar hela dagen, såklart. Men på kvällen ska vi äta tacos och titta på Idolfinalen! Vem hejar ni på? Mig kvittar det eftersom jag tycker att båda är så duktiga. Men Lisa är nog absolut bäst ändå.
 
Lördag: På lördag skall vi fira att Sara W har fyllt hela 24 år! Det firar vi med lite julmiddag hemma hos henne och Ivan i Kågeröd.
 
Söndag: Andra advent och även vilodag. Vad vi skall göra då får vi se. Vi kanske handlar lite julklappar och har det mysigt. Eller så ligger vi bara hemma i pyjamas och tittar på TV, vem vet!
 
Bortsett från detta skall jag försöka springa och träna så mycket jag orkar i veckan. Jag tog tag i både min löpning och styrketräning ordentligt förra veckan, så får se till att hålla igång det ordentligt. Det är så svårt att komma igång igen efter en svacka, men jag behöver ju träningen. Jag blir så otroligt rastlös annars och mår dåligt  både fysiskt och psykiskt. Det är skönt att bli av med överskottsenergin dessutom. Men det var min vecka hörrni! Hoppas ni också får en rolig och händelserik vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0